måndag 16 juli 2007

Måndag och sommarvärme

Åt i köket idag för första gången på tre veckor.
(hämtmat men ändå)
Efter funderingar fram och tillbaka blev det 79x120 bordet med klaffar.
Matta till det stora rummet gick det inte att bestämma sig för.
(ser framför mig en stor, vit, ullig matta med många fina sittpuffar i färg)
(enfärgade mattor verkar inte finnas)
Vid sex tog sig två trötta föräldrar ut till parken med sitt barn eftersom han ville dit...
Sen blev det bad för en lortig V som sen vilade ut i soffan med C
och tittade på Mythbusters(?)...
Titta på mitt fina äppleträd i fönstret på bilden längst upp.
Jag gör mitt bästa för att det ska må bra.

2 kommentarer:

katthemmet sa...

Snyggt bord det blir ni säkert nöjda med. Blir avundsjuk på ditt fina äppleträd, synd jag inte fick tag på något.

sara sa...

ser jättefint ut, o så fina tallrikar ni har. Mattor är inte lätt, jag tror inte det finns enfärgade för då syns allt smuts om de inte är luddiga o fluffiga såklart för då sjunker ju skiten ner där o det är ju bra!