lördag 7 juli 2007

Lördag och "hormonrubbadklippt"?


Efter rundringning fann jag slutligen en frisör som svarade och som också gav mig en tid.
Var väl inte meningen men hade plötsligt, då jag satt där i frisörstolen, bestämt mig för att klippa kort.
Efter åtskilliga tittar i spegeln börjar jag tycka det är rätt fint.
Ska tillbaka på måndag för lite färg.
(något att se fram emot om inte...)
Diskar i handfatet i badrummet.
Kanske kommer jag att acceptera diskmaskinen trots allt.
Längst ner till dig Anna.
En bild på din söta bror!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker färgen är snygg som den är,längesen jag såg dig i kort hår, ser bra ut, gärna en bild fram ifrån, moster .

sara sa...

amen kan man få se dej frameifrån, jättenyfiken. Ska vi ses på nästa vecka?

Anonym sa...

Tycker ni är väldans gulliga alla tre! Är också väldans säker på att nummer fyra (var är du nånstans, e det inte dags att komma ut nu)är en väldigt söt sak.

Puss o kram Anna Tina